maanantai 22. kesäkuuta 2009

Maanantai, 22. kesäkuuta 2009

6 kommenttia:

Rhees kirjoitti...

Jos aurinko ei jo paistaisi, tuollainen posti saisi sen paistamaan.

maare kirjoitti...

Niin totta tuo! Ja ajattele mikä loiste kun sain tuon kuoren käsiini kirkkaassa paisteessa, triplakeltaisuus :)

violet kirjoitti...

IHANA postimerkki!
(Siihen kysymykseesi: me ollaan Suomessa 28.6-12.7. Mulla on siitä jo stressi. Tuntuu että kaikki on ohjelmoitu alusta loppuun. Ei se mikään LOMA kyllä ole...)

maare kirjoitti...

Hehe Kati, sulle loma on työtä ja arki jollain lailla ehkä vähemmän työtä?? Ohjelmointi ei kyl kuulu samaaan kuvaan loman kanssa mutta tepä ette täällä poikkeakaan ihan joka viikonloppu joten välttämätöntähän se on jos haluaa ketään tavata...voimia lomaan!!!

violet kirjoitti...

Kuule olet ihan oikeassa tuosta mun työstä ja arjesta.
Etenkin kun menen yksin poikien kanssa niin olen aika puhki joka päivä. Onhan siellä mun vanhemmat, mutta kun niin harvoin poikia näkevät niin...arastelevat kai jotenkin eivätkä oikein mielellään esim. ole heidän kanssaan ilman minua jotta saisin hengähtää hiukan. Ymmärrän toisaalta vaikka se harmittaakin.

Semmosta sumplimistahan se on...ihmiset haluavat tavata ja minä heitä mutta sitten aikataulut ovat mitä ovat kenelläkin.
Mä en, Maare, edes uskalla toivoa että me voitaisiin nyt kesälomalla tavata. Jos olisitte edes samassa kaupungissa niin onnistuis ehkä...
Monen muunkin kanssa menee varmaan taas niin että koitetaan sitten nähdä ilman lapsia jos ja kun taas yksin pääsen Suomeen;-)

maare kirjoitti...

Ehdottomasti sitten kun tuut ilman lapsia, viimeistään! Mäkään en tiedä lomasuunnitelmista vielä mitään, ONNEKSI :)